Test

Dagen före julafton..

Och jag är sjuk!!! :O Det är hemskt det här man vill ju vara glad, pigg o ha kul på julen. Men nu ligger jag och tråkar över min sjuklighet. Får väl bara hoppas på att de är något kortvarigt. Känns lite som influensa?! Har ont i huvudet,halsen och allmänt i kroppen. :/ JAja måste nog ändå ta mej in till stan i julruschen.. Eftersom jag inte är klar med alal inköp.
Jag kommer verkligen inte på något att önska mej av pappa och det är det vi ska försöka hitta i staden. Usch vad det är jobbigt att komma på saker. Det är lite överskattat det här med julklappar de flesta har ju redan allt de behöver eftersom man köper de själv om man kommer på något. Blir lite gnälligt när ingen kommer på vad de önskar. Men när man väl kommer till julafton och klapparna delas ut är det ju askuligt :) Man kan ju inte ljuga o säga att man inte ser fram emot det! Nej får väl se om det blir något till mej från pappsen, han brukar alltid hitta något tillslut ;)

Längtar smått till imorgon nu! Hoppet om snö finns kvar även om det skulle behövas ett mirakel för det. Vill ju har riktig jul känsla. Känns inte som jul imorgon!!
Först ska jag bara hitta allt mitt oxå.. Tog nyss en alvedon så jag klarar julstressen i stan och hitta allt. Verkligen sista minuten xD


Jag har inte hunnit julpynta o julstädat mitt rum :/ Har inte fått upp min söta minigrna. Så blir en bild på granen där uppe dock är det fullt av julklappar under den nu :D 

Kommentarer
Postat av: katerina (mademoiselles)

vilken jättemysig och fin julgran!

2008-12-23 @ 16:05:19
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 16:08:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test