Test

Det räcker med..

Det räcker med städning för mej på ett långt tag nu. Började med stor röjning o dammtorkning på mitt rum. Och där var DAMMIGT. Ojoj, men rent o fint blev det. Inte vatt så fint på ja sen jag fick rummet när man va liten typ!!
Plus detta var jag ju som alltid varannan vecka o städade borta på gat & kantsten. Trött blev man på städning minst sagt.
Men nu sitter jag vid tv:n och käkar en massa godis o sånna goda gifflar. smakar kanelbullee Mmm mums. Tittar på Stjärnorna på slottet. Äkta Big Brother! haha lika händelserik eller iallafall förra säsongen ohja gammlingar är snuskiga ;)

Har dessutom bestämt nyår nu, äntligen. Bättre sent än aldrig. Blir åhus middag o fest :D
Nu ska jag se om tenta resultatet har kommit aaah lovar kommer vara ett stort U. Om inte kommer jag hoppa o skrika inte tro att det är sant!!

Kommentarer
Postat av: sandra

jobbigt att städa :P men kul sen när det är fräsht :)

2008-12-29 @ 02:30:11
URL: http://www.sandraaz.se

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test