Test

Go kväll

Idag var det skola på schemat. Har ju börjat på nya kursen statistik och vår nya föreläsare är mycket weird. Han kör en massa torra skämt, dem poppar upp under tiden som han föreläser. Det roliga är att de är han själv som gör ett lite skratt efter, Torrr! hahah
Förutom detta skulle Arsida ha ett snickers ur den nyfunna automaten i bibloteket. Jag varnar och skrämmer upp henne att ja den kan ju fastna, de händer ju I would know. Och vad tror ni inte händer hahah den fastnade!! Och jag börjar skaka på hela maskin/apparaten för ått få den att hoppa ner. Medans resten fick skrattattacker. Tillslut efter ett tag av skakande hoppar den ner. Arsida blir sjukt lycklig o försöker krafsa upp chokladen och får först inte tag i den. Leendet går över till chock, men tillslut rotar hon fram det. Tur att jag var med anners hade hon låtit det vara. Jag är alltså dagens hjälte xD Mohahah synd inte de tog kort eller spela in mej, anar att de såg cpt ut ^^

Efter skool har jag umgåtts me Billy Boll! Trääävlich :)


Dagens händelse! En liknande sån här maskin va de.

Kommentarer
Postat av: Ida

det var så jädra kul allså..! Fy fan vad du är bäst!

2008-12-09 @ 23:09:58
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/
Postat av: F E B B

Tack gumman! :)

2008-12-09 @ 23:20:02
URL: http://febb.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test