Test

Gokart

Idag blev det en liten utfärd först till hässleholm där man fick höra skär sång och spelandes av Guitar Hero World Tour. Sen bar de vidare mot Höör där vi skulle åka Gokart. Sjukt roligt är det, har åkt en gång tidigare när vi gjorde turistbroshyrer som projektarbete. Denna gången var det däremot mer fart :) Landade dock i en mega serie krock och blev nästan överkörd eftersom Anna på något sätt ja flög med gokarten rakt mot mej. Men jag blev helskinnad men gokarten tog skada däremot. Efter allt körande var det final och jag tog hem bronset :) Alltså trea av tio. Höll andra plats ända tills näst sista varvet, men slirade lite för mkt så jag fick nöja mej med tredjeplatsen. Men jag e glad för de :D


Nej efter två heldagar av utflykter ska det bli skönt att sova nu och har dessutom sovmorgon imon!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test