Test

Julaftonen


En liten beskrivning av Julafton i bilder! :D
Väntan på julklapparna drogs ut till senare på kvällen, vilket faktiskt är bääst för efter de känns de lite som julaftonen är över. Tråkigt men sant. Iallafall blev jag nöjd med min hög med julklapapr :) Mycket fina grejor fick jag tackar tackar, kanske visar lite någonannangång. Innan julklapps utdelningne såg vi ju först på Kalle anka o hans vänner såklart. Och käkade förståss en massa mat o godis. Mycket myys.
Detta år var vi hos kusinerna som vi är vartannat år och vartanant är dem hos oss. Så blev en bild på mej o Julia uppe i mitten dock är alla bilder tagna med mobilen så inte bästa kvalitet när de är mörkt. Jag fick på mej en tomteluva oxå, varmt o skönt :)

Idag är det Juldagen, så får se om man tar sig ut ikväll på åretsfestkväll. Har ju vatt ganska krasslig de senaste dagarna men känner mej lite bättre nu iallafall. Först är de dags för den årliga ätningen av lutfisk eller vattenfisk som jag kallar den ^^. Inte något stort fan av det men eftersom den inte har någon smak i mina smaklökar ramlar lite ner ändå.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test