Test

Lördag

Tentan är gjord iallafall hur det än gick!!
Efter de drog mamma o jag inom några affärer. Måste visa denna vi hitta på Rusta.. En stor (minst 1metertvå) boll uppblåst me luft o en snögubbe i. Det snöade i den (med hjälp av nån lufttryck sak), som en sån liten man kan skaka på, men denna va automatisk. Hah jag fick mej ett gott skratt.

Förutom det hitta jag dom här mjölkchoklad kringlorna. När man va mindre köpte vi alltid dom som en liten tradition till jul, tror det var med mormor. Men de va på den tiden, så de va skit kul o hitta dem :) Mums.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur gick det? Kändes det bra?

Vart gjorde du provet, såg inte dig i salen där jag var och Selma och andra.. Hmm... aja hoppas det gick bra.

2008-12-06 @ 16:42:10
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test