Test

Midnatt

Ikväll blev det filmmys hos Janni. Tittade på två filmer Försoning och Nina Frisk. Den första va en sån mystisk film som jag egentligen gillar o se på men aldrig nästan gör eftersom det är så lätt att man sätter på en komedi som är väldigt lättsamt att se på. Så den va bra tycker jag, den andra va inget speciellt men trevligt ändå :)
Nu funderar jag på att gå å lägga mig. Får se vad morgondagen leder en, vill inte sitta hemma hela dan bara.
Har oxå funderat över att för en gång skull gå å göra blonda slingor i håret som jag så länge har velat. Aaah om jag ändå bokar den jävla tiden då måste jag ju fullfölja det o få de gjort!!  Vill ju, men backar alltid ut.

Kommentarer
Postat av: wiki

weeeeiird jag funderar oxå på att göra blonda slingor XD vilken frisör går du till?

2008-12-27 @ 13:16:36
URL: http://wixx.blogg.se/
Postat av: Ida

porrbilder? vart då?

jag visade tröjan, tänk om jag ska visa bikinin då:P

ja men tentasvar finns inte, inte på hemsidan i all fall. Uh säkertt IG på mig:(

fan jag hatar att vänta.

Ja vi har läxa till på tisdag med!

Ha det gött unge.

2008-12-27 @ 17:13:22
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test