Test

Mitt Vinterland


Idag kom den, de som inte hade visat sej här innan, jo SNÖN! :) HAhah när jag såg de sprang jag ut som ett litet barn o bara njöt. Visste inte man kunde bli så glad utav lite snö. De va riktigt mysig att stå ute o känna snöflingorna falla på en.

Förutom de så har jag mått ganska dååligt idag, så tog mej aldrig till skolan så nu vet jag inte hur de ska bli med det här bokslutet för jag förstår verkligen inte. Jag kan sitta o läsa samma sida 30 gånger utan att förstå, känns inte så bra till tentan på Lördag. Två dagar kvar så jag hoppas jag får in det tillslut! Har lite gett upp hoppet om denna tenta.

Nu ska de sovas, väntat hela dagen på detta hahah nej men skönt ska det bli! :D Gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Good luck;)

Det är så som du säger, men längtar till det blir sen att sova, då har man en bra usäkt att inte plugga på jädra bokslutet!

2008-12-04 @ 13:11:24
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test