Test

Morgondagen

Imorgon är de ledig dag och dom finns det inte många av just nu. Så de ska bli skönt, min mamma har tatt ledigt så vi tänkte åka någonstans. Det fick bli Lund o Nova kom inte på något bättre ^^ Sugen på lite shopping, aldrig fel, kanske hittar en å annan julklapp oxå. Men min mamma är trååkig och vill inte köra utan hon måste ta tåg o buss buuh när man har bil o körkort då kan man väl likamed utnyttja de?! Ska försöka övertala henne anners får de väl bli tååget o buss. Men jag fattar inte hur man kan välja bort bilen den är ju så bekväm?! Ahja vi får väl se imorgon men anar att de inte blir bilfärd. Då ska man upp tidigt imon oxå, får se om man kan somna ikväll, hope so. Inte de lättaste mitt dygn är nog lite vänt. Inte ofta man går upp innan tio nuförtiden.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test