Test

Onsdag

Det bar av till skolan idag för lite plugg i bibblan. Ingen föreläsning idag puuh, sköönt! Men inte kom vi långt på detta bokslut vi ska göra, nej tror vi hann göra sådär ungerfär två uppgifter o de är mycket möjligt att de inte heller är rätt. Vi behöver hjälp big time! Uuussch va svåårt det är, revisor är som sagt inget för mej, absolut inte. Jag vet inte vad jag vill, blir galen, är plugg någonsin roligt?? För i så fall har jag nog valt fel. Vi stannade nog två och en halv timme sen drog vi in till stan för shopping. Senare har jag vatt hos mormor och hjälpt henne litegrann. Blev på riktigt städhumör dammade en massa med mera. Jag var nog inte mej själv riktigt. Hahah Som avslut blev det träning! Kändes som det var ett tag sen. Så de blev 1.5 timme på gymmet. Härligt! 
Imorgon väntar morgon föreläsning! Hoppas vår föreläsare kör lite torra skämt de livar upp den tråkiga statistiken. Jag har alltid gillat att rita diagram och sånt, men de här är inte alls på den nivån mycket tråkigare :/

Selma pluggar redovisning ;)
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test