Test

Plugga plugga

Det är vad jag behöver göra nu. Visst har jag räknat lite idag men inte alls så mkt som jag borde. Men det ljusa är iallafall att jag ändå fattar lite nu :) Jaja jag längtar tills klockan tre imorgon när tentan är över så får det gå som det går. De finns ju alltid omtenta. Man lär ju sig av sina misstag så nästa kurs ska jag fan satsa lite för det är så jobbigt att sitta sista veckan o veta att man inte läst nått och inte förstår så mkt, och ha pressen på sej. Nej jag ska börja läsa direkt nästa gång! Nu ska jag nog gå tillbaka till pluggandet. Sen kommer de väl bli lite tv oxå ikväll de är ju trots allt Fredag! :) Fest imorgon som tröst efter tentan :P

 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja men de blir ju verkligen så med djur, så om det är hund eller katt :D

Usch jag blir helt avskräckt när jag läser om pluggandet! Jag är glad att jag slipper.. men får ju skiten i slutändan ändå .. men men :P Hoppas det går bra idag! Men vi ses hos björn ikväll då ? :)

2008-12-06 @ 12:14:19
URL: http://mickkia.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test