Test

Tenta, bokslut, snark PANIK!

Paaniken börjar infinna sig. Tenta på Lördag! När jag räknar får jag de till tre dagar kvar. Ska man hinna?! Jag har ju knappt börjat läsa :/ Aaaah alltid samma problem med mej. Varför kan man aldrig hålla vad man lovar sig själv, har ju sagt ett flertal gånger till mej själv att börja läsa i tid så man inte har panik tentaveckan. Nej skärpning på mej. NU får jag väl råplugga den tid som är kvar för att klara denna tenta. Men det är jag ju tyvärr för slapp för. Jag satt mej skulle läsa om bokslut ikväll eftersom de är det viktigaste o kunna på tentan, men ne jag kunde knappt hålla ögonen öppna anade att jag snart skulle somna in. Så det fick bli o titta på tv istället så man vaknade till liv. Imorgon blir det läsning anners måste jag nog straffa mig själv på nått sätt, lovar! xD


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test