Test

Tisdag

Är hemma och slappar efter en trååkig dag i skolan eller blev bara förmiddag för skippade räkneövningen. Sen har jag gått i stan desperat letat efter ett par fina skor till nyårsblåsan. Men de blev inget hatar rean den tar över alla affärer!! Blev ett par lösögonfransar till nyår istället. Undra hur jag ska få på dem rätt!? Så svårt kan de inte va lr? Första gången för mej :P


H&M:s vårkatalog kom idag så nu ska jag titta i den. Kommer säkert hitta en massa vad sägs om en leopardmönstrad bikini?? ;) Får fundera på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan köpa extra lim tub till lösögon fransarna :) Det gjorde jag för, första gången så fastnade dom överallt förutom på ögonlocken :P Lycka till och Gott nytt år!

2008-12-30 @ 22:15:26
Postat av: mickan

Det va jag som skrev innan. Dumma texten försvann!

2008-12-30 @ 22:16:01
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test