Test

Torsdag

Nu har jag kommit hem från stan, där jag vatt me bruden och tärnorna ;) Vi har nämligen testat tärnklänningar. Wiiiee alltid lika kul o testa fina klänningar, var detsamma som på balen. Och vi hittade efter många olika provningar tillslut en modell vi alla gillade :) Det blev en rööd. Enda skillnaden på de tre tärnklänningarna är den ena är halterneck, andra vanliga axelband o den som jag ska ha är tubtop. Ska bli riktigt kul längtar ;)

Nu har jag satt mej med glögg o pepparkakor och ska börja plugga, får se om de går nån vart, usch ska iallafall inte bli revisor har jag bestämmt mej! Redovisning är inget för mej. Kunde vatt kul om man kunde det, men tyvärr. 

Kommentarer
Postat av: Michaela

hahaha den jäkla annonsen som homepartyförsäljare av sexleksaker förföljer mig! den finns överallt :O hahha Syslöjdslärare XD Hade ju vatt fint de XD



Förresten vilka är de som är tärnor? du och janni antar jag.. men den sista?

2008-12-04 @ 20:01:00
URL: http://mickkia.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test