Test

Tro inte..

att jag har suttit o spelat röj tills nu xD men jag satt nog tills ögonen blev fyrkantiga. Och jag har fortfarande inte klarat det!! Aaaah jaja många gånger man vatt riktigt nära. Nu är jag sjukt trött på röj hah okej de har väl aldrig vatt nått höjdar spel men jag vill ju klara de! kanske blir nån röj i framtiden och om jag klarar de så kommer jag lätt briljera med det här ;)

Anners har dagen inte vatt nått speciell. Blev lite shopping i middes ska prova lite o se om det är något att stoppa i garderoben anners åker det tillbaka. Har oxå börjat en ny kurs i skolan statistik, mycket drygt o tråkigt. Hjälper ju inte mej att bestämma mej om ekonomyrket direkt, inte posetivt iallafall.
Nu ska jag sova upp imorgon ska försöka börja på bokslutet som ska in denna vecka! Gonatt.

Kommentarer
Postat av: F E B B

åh har du? lyckoost! Hoppas du får en skönare torsdag än mig iallafall. Herregud va trött jag är.. Tisdag! :)

2008-12-09 @ 07:00:23
URL: http://febb.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test