Test

Söndag

Julen smyger sig fram och den här höstterminen har gått otroligt snabbt. Det är väl dags nu och känna av ifall man har valt rätt. Menar då utbildningen, om ekonom är något för mej. Jag är inte riktigt säker faktiskt, känns inte riktigt bra måste ta reda på de snarast. Just nu känner jag mej ganska vilsen i allt!

Igår var det fest hos Björn borta i Hässlehålan. Hade ganska kul men va inte riktigt på g. Dagen idag har bestått av slapphet. Inte mycket gjort idag. Senare mot kvällen har jag umgåtts me Johanna :)

Veckan som kommer är jag endast ledig på Onsdag. Mycket märkligt schema på denna kurs som är statestik. Fyra föreläsningar per vecka låter lite mycket iallafall om man gämför med tidigare kurser då man haft två föreläsningar per vecka. Jaja får se hur det här blir. Imorgon har jag föreläsning mellan 14-17. Hemsk tid.
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test