Test

Dentist

Uuuuh vatt hos tandläkaren idag. Och nej mina tänder var visst inte så glada som den på bilden. Jag blev chockad, Jag hade tre hål :O Snyft! Tandläkaren frågade om jag drack mkt läsk,saft o Juice. Läsk dricker jag nästan aldrig, men juice o saft e de enda jag dricker! Tkr inte om vatten eller mjölk. Man skulle visst inte dricka juice varje dag o jag dricker bara det så typ fem-åtta gånger om dagen blir de för mej. ahja ska skaffa plackers och flourskölj, INGA MER HÅL TACK! Får det fixat gratis nu iallafall men om de händer igen då är jag illa ute o får slänga upp pengarna :P Känns som de ä sämre o bli äldre nu?!

Kommentarer
Postat av: henriette

just precis=)

...du fick till nu hoppas jag?!...annars är jag gärna med och hjälper=)...hehe...♥

2008-11-07 @ 18:22:24
URL: http://myhenriette.blogg.se/
Postat av: 17 år och pilot

Oj, kanske inte så bra att dricka så mkt:P

2008-11-15 @ 11:08:17
URL: http://aco.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test