Test

Guten abend

Dagen börjades med duggan, det lilla testet vi skulle ha. Gjorde lite misstag på den men anners gick den bra, fast jag inte hade läst knappt någoting alls. Men de va tre enkla frågor som man i princip kom ihåg från föreläsningarna. Efter skool va jag hos Billy boll o lekte lite. Resten av kvällen har jag suttit o spelat det här gammla spel, samtidigt som jag oxå umgåtts me Johanna, som jag än en gång har fått infall o spela. Har sådana perioder då man kommer tillbaka till det ända sen man va lite och spelade det. Theme Hospital
 xD

Ska kolla lite på Scrubs nu. Är ledig imon :D Kan sitta uppe länge hihih


Kommentarer
Postat av: Linda

Va 3 frågor! baah vad avis jag bli, asså det enda de gör med oss här uppe är att köra upp böcker i ansiktet på oss, vi har flera hundra sidor att läsa i veckan!



Men jo visst de går ganska bra änsålängr:P tenta onsdag>< får se hur det går^^

2008-11-10 @ 23:44:51
URL: http://xxabergxx.blogspot.com
Postat av: nicole

jag hade en kompis som det spelet innan...fick spel en gång och aldrig mer :(

2008-11-11 @ 18:24:09

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test