Test

Heelluu

Idag har jag inte vatt hemma alls knappt, kom hem sent och nu är jag med Johannis :P
Skola typ hela dagen fram till tre iallafall. På lunchen gick jag o Selma till kvantum för att köpa nått å käka, träffade på sådana där jobbiga mobilförsäljare. HAHha De är så himla roligt varenda gång. Jag brukar alltid stanna o lura dom att man ändå är ganska intresserad och sen när man stått där o snackat en halvtimme och dom frågar ifall man ska slå till, då slår jag till med ett fete NEJ! haha alltid lika kul. Men han gav sig inte riktigt, han bjöd tillochmed på sitt nummer ^^ Stockholmare! xD

Var oxå på stan me en klasspoler ^^ och köpte lite things. Bland annat örhänge o väska :) Hon handla massa till sin lägenhet, åååå så avis jag är vill också flytta hemifrån. Fast ja, jag vet att jag kommer döö av ensamhet! Klarar inte mej utan minst tio kramar per dag haha xD Får allt hitta någon som vill flytta me mej.! Behöver tvåsamhet.

Senare på kvällen var jag i gymmet, o tränade lite. Var lite trötter så blev inte jätte mkt gjort men lite är alltid nått :P Mest berodde det nog på att gymmet var full på folk inte en enda maskin ledig nästa :O Det är så jävla tråkigt. Friskis BYGG UT! 

Ahjaa, LEDIG IMORGON :D Ska dock plugga hoppas jag, måste tvinga mej! Löpande bokföring ska göras. Ha en bra kväll ♥


Naaaw Sweeet!!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, va sööt kisse?!! Åhh

2008-11-21 @ 08:59:53
URL: http://rizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det har du förmodligen rätt i men det funkar ju om man har en riktig tjock kofta under, å snyggt hade det varit om den var en längre variant. YummY!

2008-11-21 @ 13:21:23
URL: http://rizz.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test