Test

Marknadsföring tenta

Usch somna var inte lätt igår. Tittade många gånger på klockan, men efter 1:59 slutade jag anners skulle jag nog aldrig somnat.
  

De va upp tidigt imorse och iväg o göra tenta. Tentan var hemsk! Får se om man klara den, jag hann inte riktigt färdigt för vi var tvungna att läsa igenom 50 sidor först så man fick information om företag. Handlade om Björn Borg. Ahja får väl se om en sådär 3 veckor när man får resultatet. Säger bara att den hade jag inte velat göra om!!

Stressig nu ska hinna äta o göra vid mej sen ta tåget till Hässleholm. Ååh jag har inget o klä ut mej till =( Får se om jag kan skramla ihoop nått anners får de bli som det blir. Bilder lär komma ^^ Hoppas folk har klätt ut sej riktigt :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh vad drygt med tenta :/ Hoppas det gick bra iaf! :) Vad pluggar du förnågot? :)

2008-11-01 @ 20:04:43
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: anton

Vad tycker du om grooming?

2008-11-02 @ 14:51:50
URL: http://krasnicci.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test