Test

Mascaror


Jag är en äkta mascara nööörd :P Eller vad man ska kalla det men iaf använder jag alltid massa mascara, tycker det öppnar upp ögat och så ser man mer fräsch o inte så trött ut. Det gör verkligen jäätte mycket!
Testade denna mascara idag. Hade jätte stora förväntningar, men nej de höll inte riktigt. De var mest jobbigt att sätta på eftersom den har en så stoor borste ( Vilket brukar va posetivt ) men i detta fallet var den för stor, svår applicerat. Plus var borsten också stixig på nått sätt de känndes när man satt på mascaran. Nej förväntnignen svalnade ganska snabbt. Förutom det gav den annars ett bra resultat :) Som håller och är lite mer svårt att få bort än vanliga icke vattenfasta mascaror. Vilket i mitt fall är negativt då jag ofta mot kvällen brukar pilla av mascaran. Vet att de inte är bra, rycker ofta bort lr bryter ögonfransarna, men jag tycker eye makeup remover svider? Någon som har tips på en bra sådan? :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hihi, helt rätt! ;P

2008-11-25 @ 23:08:23
URL: http://emiliel.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test