Test

När ska man mogna

Känner mej lite bortskämd att bo hemma på något sätt. Jag kan vara ledig en hel dag utan att göra något här hemma. Inte ens mitt egna rum är städat eller upp plockat. Det ser ut som helvetet här, men skyller på att det är så litet så att jag inte vet var jag ska göra av alla saker.
Nej nu har jag vatt ledig en hel förmiddag och jag ligger fortfarande i sängen med tv:n på, inte tänt någon lampa, knappt varit ur sängen förutom när mamma kom hem på rasten o gjorde lite mat å äta. Okej detta låter riktigt illa men jag kan faktiskt laga mat själv dom gånger hon inte kommer hem men eftersom hon alltid nästan kommer hem på rasten så gör hon oftast det. Nej när ska man mogna. När man flyttar hemifrån blir man allt tvungen till det, kanske dags snart o göra det? :/

Kommentarer
Postat av: jessica

verkligen :)

hu har din dag varit då?

2008-11-26 @ 13:31:17
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

kommer just hem från skolan funderade också på att städa lite i rummet ,men man är så jäkla lat .

2008-11-26 @ 13:41:28
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: emma

hmm.. de undrar man ibland.. skulle vilja säga att man nog inte gör det förens man bestämmer sig för det!! det är läskigt att bli det med!!! men ja tror att du kommer bli det vilken dag som helst om du inte redan är det :) bara o bestämma sig för o va det. puss

2008-11-26 @ 19:03:57

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test