Test

Pepparkaks bak och julklapps ångest

Usch ja de hände inte mycket med denna Fredag! Slapp igen, men ska försöka göra en förändring ;)

Ikväll har jag iallafall nyss ätit middag med mamma. Oj så mätta vi blev. Kan knappt stå eller gå hihi Mamma gör nu pepparkaksdeg som ska ligga i kylen under natten o imon ska de bakas! :) Nu ska de bli julstämning.
Idag insåg jag oxå att de är mindre än en månad till jul. shit shit måste verkligen komma på vad man ska köpa för julklappar. Det är julskyltning här i stan på Söndag så då hoppas jag att jag får lite idéer. Jag säger bara det är tur man inte har pojkvän nu till jul för sån ångest jag hade haft över julklappsköp då!
Ikväll blir det anners tv mys.


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test