Test

Slänga pengar..

Some just don't get it. Och jag kan inte säga nej! Aaaah jag måste lära mej o va smått taskig :P
 
Ahjaa sleten dag idag, skolan stan o spinning! Imorgon är man ledig o jag vill köpa kläder, grejor å allt. Varför hittar jag inget? Jag som är så sugen på att försörja finanskrisen, jag om nån borde ju hitta nått! Men nej, jag är en sånn tänkare när jag köper saker, är det nödvändigt, kommer jag använda det, är priset okej? osv. Nej ska sluta tänka o börja slänga pengar åt alla håll, det är ju iallafall kul. Fast kanske inte i efterhand xD

Men imorgon är det Fredag Yeaaaah! :D
Får se vad som hända ska. You'll never know! Kanske hemma kväll, kanske utekväll eller nått helt annat. Ha det!!!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test