Test

Sov gott

Ikväll har det blivit mycket data och tv, som vanligt xD Hahah men vad ska man göra ^^
När jag kom hem satt jag mej för att göra klart den löpande bokföringen på datortentan. Och jag blev klar, rättade en del o så men det känns fortfarande som jag har en del fel. xD Får visa och se om jag bli rättad av vår Föreläsare.

Imorgon är jag ledig får se vad som hittas på. Kanske en runda in till stan o shoppa, kanske stanna hemma o ha de mys! De flesta av vännerna jobbar, pluggar eller har flyttat, ganska trååkigt blir inte mkt mitt i veckan att göra tillsammans. Men helgerna brukar det bli något, får se vad det blir denna helg  :) Ganska sugen på att gå ut, har fått frbiljetter till nya nattklubben kaos så dit kanske det blir en runda.

Nu säger jag Gonatt även om jag nog kommer sitta uppe ett tag till :P


Vad tycks om denna sängen som är rätt anpassad för folk som ligger på sidan xD


Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha, den fula cykeln jag cyklade på såg ut så ;P men oavsett hur dom ser ut är dom rena rumpdödarna! :P

2008-11-25 @ 23:27:08
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

Pojkvän problem :( !



kram

2008-11-26 @ 09:25:44
URL: http://taschaa.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test