Test

Buhu

Vet ni hur mkt jag har pluggat idag?? Mkt tror ni, men nej! Läste ungefär två sidor på hela dagen. Jag e arg på mej själv nu xD Hur ska jag klara tentan om jag läser 2 sidor per dag tills på lördag. Inte bra iallafall!
Jag behöver nog hjälp. Någon som har tips på hur man tar tag i sig själv och börjar plugga???

Ska öva in mina små rader jag ska redovisa imorgon om H&M:s marknadsföring. Och imorgon blir det en runda på stan med min kusin Julia, och jag hoppas hon tar chansen och vågar ta hål i öronen nu, hon tror det kommer göra ont och hon lyssnar inte på mej när jag säger att det knappt känns.! 

Jag tror ialla fall på att man inte ska sitta vid datan innan man lägger sej för då somnar man inte. så stänger av nu :) Goodnight!


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test