Test

Dagens ungdom

Träffade på en viss person idag, säger inga namn. Men den personen har gått från världens oskyldigaste till ja, ska inte säga det ordet jag tänkte men shit. Det är i alla fall en viss segmentering av människor hon har gjort de senaste åren. Hon e fan läskig på riktigt! Så idag när man ska hoppa på bussen står hon med busschaffisen som nog e 50 år och befinner sej i just den segmentering. Han står helt öppet o "raggar" på henne och ja ger flirtiga erbjudanden. O va gör inte hon, jo flirtar tillbaka! Jag mååår jäfligt illa. Jag e fan rädd för hennes skull, helt ärligt.♦

Kommentarer
Postat av: wiki

nej e det den personen jag tror det är?? OMG det e inte sant, va busschauffören blattisch oxå?

2008-10-21 @ 22:25:26
URL: http://wixx.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test