Test

En fredag att plugga på. Aldrig hänt innan!!!

Precis nu när jag skulle börja skriva ringer mormor ^^ Så nu får jag skriva o lyssna på henne samtidigt :P Hon är äkta hyperkondriker hihi

Nu ska jag bara klaga lite (a). Men hurfan tänker Kristianstads Högskola när de sätter en tenta lördagen den 1 November. They are crazy! Ahjaa. Har i alla fall pluggat lite. Känner inte att jag tar det så seriöst, dels för att vi får ha boken på tentan och även för att  de ska va en av de enklare tentorna. Men men får väl se imorgon när man sitter där! xD
Jag får alltid för mej att städa när jag ska plugga fattar inte varför haha Så har även rensat lite i garderoben o lite så :)


Kommentarer
Postat av: Anton

Heej. Snöar det hos dig ? Det snöade lite här hos mig igår ?! Sick!

Vem tycker du ska få lämna idol ikväll ?

2008-10-31 @ 16:21:58
URL: http://krasnicci.com
Postat av: Anonym

Jaha okeej. jag tycker oxo det :)

2008-10-31 @ 17:25:12
URL: http://krasnicci.com

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test