Test

Födelsedagspresent??

Hahah sitter med värsta dilemmat eller kasnke inte egentligen men jag fyller ju år på torsdag och jag kommer inte på något o önska mej!? Alltid lika svårt o folk blir ju så gnälliga om man inte kommer på något. Behöver hjälp hehe.

Jag ska kolla på Smallville nu 15.10 :P Man hittar alltid massa ursäkter för att inte plugga, till och med städning gör jag hellre ^^ Men sen får jag väl ta fram böckerna och försöka läsa lite. såå jävla trist på engelska bara. De sjuka är att jag inte äns vet om jag vill bli ekonom egentligen det va ett val jag gjorde i brist på annat. Jag vet inte men bättre än att sitta hemma o slösa tid, jobb e ju inte de lättaaste o få nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

önska dig en systemkamera :D !

2008-10-21 @ 21:38:12
URL: http://taschaa.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test