Test

Godnatt :)

Imorgon börjar tentaplugget, Trååk. Har inte börjat läsa boken som vi ska läsa som är på omkring 400 sidor och på engelska. Drar mej ifrå ndet hela tiden men nu får jag allt börja. Ledig dag imorgon anners och jag inte vill gå på tentagenomgång av förra tentan :S Vet ej har ju fått godkänt så kanske inte lönt att dra dit en timme för det bara.
Så inga undanflykter från plugget denna vecka! Hoppaas jag kan hålla det.

40 year old virgin går på trean nu. Hahah ganksa kul e de. Me so horny, Me love you longtime! Oslagbar
Anners är det väl snart dags att gå å lägga sig.. I alla fall för mej.
Ska bara lyssna på Beyonce - If I were a boy mkt bra låt.

Kommentarer
Postat av: SARA

haha tro mig du kommer ångra dig sen om du inte börjar plugga nu...händer varje gång :/

haha jaaa jag kollade okcså på 40yearoldvirgin igår, verkligen oslagbar haha

2008-10-27 @ 12:08:06
URL: http://sarahassan.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test