Test

Hej och godag :)

Idag har man faktsikt hunnit städa lite. Eftersom ena benet av min säng var avbrutet sen långt tillbaka så fick jag pappa till att fixa det idag. Sängen stod i princip på alla skokartonger som fanns under sängen. Vi var tvungna o dra ut sängen och därmed kom all damm o skit man hade under sängen fram. Så det blev stor rensning bland skor o kartonger. Nu är det nästan helt tomt under sängen, slängde in skokartongerna i pannrummet och det går äntligen att damsuga :P 

Tenta vecka närmar sig usch och fy! Men idag ska jag ägna mej åt att umgås med frejno (Johanna) och ta fram plugget senare. Have a nice day! ﺕ

Kommentarer
Postat av: Alisa

Dagens fråga! ( Vad skulle kunna göra min blogg roligre)? kram/ Alisa

2008-10-26 @ 20:33:33
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Emilie

sv: Ja, jag gillar nog faktiskt den gamla bäst :P tack för din åsikt :) ha en fin kväll :D

2008-10-26 @ 22:54:03
URL: http://emiliel.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test