Test

Söndag

Nu e helgen snart slut, men jag har ledig dag imorgon så inget å va ledsen för. Fast ledig o ledig kanske man inte igentligen kan kalla den eftersom jag går heltidsstudier då man ska läsa när man e ledig ^^

Söndagar e ganksa mysiga faktiskt. Tiden går ganska snabbt o man får va slapp :)
Har vatt borta o städat på firman så nu har jag 210 kr extra i kassan lr ja sen när man får dem :P Lätt tjänat!

Wiie jag gillar Gina Tricot men vi har inte den affären i stan tyvärr. Vet att de har öppnat webshop nu så ska in där o kolla runder kommer säkert hitta nått jag vill ha, bruka va så :D O shoppa kläder e ju alltid kul. Fast de senaste gångerna jag köpt kläder via internet har de blivit stora returer :/ 

Först ska jag dricka varm choklad me grädde . Mumms! :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test