Test

Livet är bra jobbigt ibland

Jag vill bara döö! Idag fick vi värsta uppgiften att analysera vetenskapliga artiklar som ska va klart och presenteras på fredag :O  allt ska dessutom vara på engelska!!!! Först och främst fattar jag inte hur vi ska göra o på så liten tid?
Plus är läraren från litauen och läspar så han säger somesing-something, shat-that o shing-thing o massa andra konstiga uttal av ord. xD Behöver seriös hjälp! Man känner verkligen skillnaden nu på gymnasiet och högskola.
JAG VILL HOPPA AV!

Förresten önskar jag mej ett körkort. :) kan inte någon bara ge mej ett? 
Varför tog man inte det när man hade tid över under gymnasiet. Det hade suttit riktigt fint nu!
Bussen suger att ta. Busskorten fungerar aldrig längre som de ska och alla gymnasieelever vad har hänt me de? Jobbiga är va de är hahah. Sånna va väl inte vi för två år sen?

Sätter mej me en kopp te och försöker börja läsa..

Kommentarer
Postat av: emma

I feel you! Jag tror du kommer klara de galant, du får säga till om du vill ha hjälp!! idag var jag inne på rohdins... ja ska ta körkort om bara några veckor, (ja börja intensiven då). Känns stört men jag tror att du med skulle ta en intensivutbild. då blir man av med det. Annars vet jag att ja aldrig skulle ta det. IT SUCKS. Ses kanske på fredag dåe babe :) puss på din näsa

2008-10-13 @ 19:25:36

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test