Test

Dagen, Tisdag

Lönen och studiebidraget kom ju i Fredes så idag blev det en liten runda på stan. Inhandlade denna mysiga dress :) Skön när man är sleten som jag e nu! Hihih

Min kusin Julia tog även hål i öronen wie! äntligen. hihi Som hon gnällde att de gjorde ont sen. Jag hade ju sagt att det inte kändes nått. xD Vafan de kommer väl inte jag ihåg var ju ett bra tag sen man själv tog hål.

Jag hitta också de här skorna  Så fiiina typ mina drömskor. går för en 1000 spänn. Skulle kunna köpa dem bara för att ställa dem på en hylla. Saken är ju kommer jag använda dem? antagligen inte så mkt o ont gör det också, så jag köpte aldrig dem :/

Fick reda på i skolan att vår grupp var den utvalda att göra den riktiga marknadsundersökning till Hilding Anders om konsumentbeteendet när kunderna köper en säng. Lite häftigt faktiskt. De andra grupperna kommer bara simulera sin marknadsundersökning. Detta kommer inte bara bli roligt utan det kommer oxå innebära mer jobb för oss men ändå :)

Känner verkligen att man behöver börja med träningen på riktigt nu, speciellt när man ser bilden ovan. Hahah jag har svårt att bestämma mig för vilket kort jag ska köpa. Fick ju ett presentkort på Friskis när jag fyllde år så får utnyttja det nu. Frågan är om jag ska ha spinnig och styrketränings kort? Blir ju ganska trist om man bara har det ena. Helår kostar 2500 för båda. Tror det får bli det. Träning är så dyrt, igentligen kunde man bara gått ut o sprungit lr nått helt gratis men nej man ska istället gå å betala för att träna på något annat ställe. Dagens människa det!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test