Test

090401

Ja då var man nyss hemkommen. Vatt hos mormor och en runda inom Willys för att köpa färdlektyr blev en del hihih fyyyyyy helvete va härligt väder dee vatt idag, solsken, soolat på mormors lägenheet sommaren är kommen så länge de varar iaf. Härligt och se alla på uteserveringarna som öppnat idag :)  Då fick man deklarationen i brevlåda idag oxå. Ska tydligen få tillbaka litegranne Wiieee jag som trodde jag behövde betala in så jag e glad :D Nee jska försöka få igång packandet nu...

By the way är det ju första April idag.. Men jag har inte lurat nåågon :( tur som har jag inte själv heller blivit lurad haaatar verlkigen de! Blir sjukt cp om man verkligen går på de.
hahaha johanna ringde nu när jag skrev o hon försökte luras sa att hon hade vunnit 10000 tusen men den gick jag icke påå ;)

Vafan gör man åt lock i örat??? Har fått de de senaste dagarna! Jobbigt hör halvt!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test