Test

090412

Jag har varit grymt slapp och inte skrivit.. Inte orkat öppna datan äns :P Men idag satts den på.

Igår var det Påsk Middag med släkten nere i Gladsax i Simrishamn trakterna som tog upp min tid. Sjukt mysiga småhus och små gator finns där :)
Idag har tiden spenderats med Janni som ville titta lite på böcker och anteckningar sedan min ekonomi utbildning då hon själv funderar på att söka det nu till hösten. Sen har hon tittat över sommarjobb till mej så hon har tvingat mej att söka tio stycken :O men tror inte de är möjligt. Får se vilken lögn jag kommer på ikväll när hon ringer och hör hur det gått ^^ Ska nämligen ta mej in till stan till Billy och se hans nya lägenhet :) He is back i Kstad. Så blir nog att söka imon!

Kommentarer
Postat av: Alexandramarias

Kommentera gärna min nya design!



http://alexandramarias.blogg.se

2009-04-12 @ 19:53:02
URL: http://alexandramarias.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test