Test

21:58 Torsdag

Tja tjena hej! Eller ja! haha flummig.
Har vatt och tränat innan ikväll, det var ett tag sen nu kommer inte ihåg sist men de va nog vecka innan Sthlm iaf. SÅ nu ska jag komma igång igen, Beach 2009 lr ;) Aa då hade de suttit fint att va fit. Träffade även han där baldejten igen ^^ Han sa att vi skulle ses nästa torsdag kväll igen, då han tydligen har det som standard dag till gymmet :P Får se om jag dyker upp hihih 

Jag ger fan upp den engelska kurslitteraturen vi har, försökte börja att läsa men de tog mej en halvtimme minst att läsa två sidor, och boken är på långt över 300 sidor iallafall. Det här kommer inte gå bra :/ Varför kan de inte hålla sig till Svenska!!!

Ahja imorgon är man ledig :D JAg vill ha sol! Sola lite hade vatt underbart, lite början till brunhet nu när man är sjukt blek efter vintern. Men idag ahr du ju inte vatt så himla fint väder sjukt kallt med skinnjacka tillochmed så man kan nog inte hoppas för mkt.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test