Test

040209

Ganska fullsmockad dag idag, nyss hemkommen. Började med grupparbete, den jävla marknadsundersökningen ååååh vad trött jag är på den!! när vi väl har alla svaren så kanske det lättar. Sen var de föreläsning och efter det tentagenomgång eftersom jag fick U på tentan så det blir omtenta den 27:e jiiihooo. Nej men jag va inte ensam ju 60 % fick faktiskt U. Men men. Det får väl bli bättring. Och sen innan jag kom hem blev det spinning :P

Denna dag har verkligen inte vatt bra, skit rent ut sagt. Nu är det dock bättre. Men när den börjar med att Selma drar fram att hon inte längre är "sugen" på att åka till Stockholm. Då slog det slint! Vi har bokat och ordnat allt, jag frågade tillochmed fem gånger innan jag boka så alla var säkra o ja de va boka nu då! man fick som svar och så plötslig slår detta en på käften. Men hon ska me! Det går inte att säga att man inte är "sugen" längre, de kommer ju sen. Ahja sen fortsatte det med marknadsundersökningen det är ju skit jobbig att få folk som ska svara, speciellt när vi måste ha minst 180 personers svar. Nej det drar verkligen ner en. Plus hela underkänd grejen. Ja det blir Selma o jag på omtentan ;) O de andra då ^^

Kommentarer
Postat av: Rwan

Sicken dag alltså!! den blev bara värre o värre. Aja den e snart över iaf;) See u tomorrow babe:)

2009-02-04 @ 22:10:15

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test