Test

090223

Idag är man ledig och sitter i stan i mormors lägenhet. Statistik kurs 2 är ju över nu och vi ska börja på organisations teori imorgon. Kommer bara ha två föreläsningar i veckan som endast är tre timmar långa Im Happy. Föreläsningarna kommer ligga på tisdagar och torsdagar, nu kanske man håller reda på när man ska till skolan och när man är ledig, var alltid olika från vecka till vecka innan. Ja återigen är det tre böcker som ska inhandlas. Iiih ska se om jag får tag på dem på biblioteket men de verkar som de redan är reserverade :/

Anners ska jag försöka komma igång med plugget inför omtentan på fredag. Kommer inte ha så mkt tid i veckan eftersom jag kommer flytta in min brors och hans tjejs lägenhet, pga. att han åker till Stockholm så ska jag umgås med henne under tiden :P Jag lär ju antagligen inte få så mkt gjort där även om jag måste, som tur är jobbar hon alla dagar förutom onsdag, dock är jag oxå ledig onsdag, den dag man hade behövt pluggat :/  

Men men sitter här ensam och hade tänkt dra till H&M och lämna tillbaka en skjorta jag köpte som va för stor, min mobil dog oxå nyss aaah ingen laddar med mej. xD Helvete.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test