Test

090227

Då var omtentan oxå över, för denna gång iallafall. Det började skit med att jag både hade glömt penna och miniräknare. Som tur hade jag Selma som hade med sig dubbelt av båda, vet inte vad som hade hänt anners. Hon är en ängel ;) Hihih hoppas de slutar någerlunda bra oxå?! Ahja. Efter det har jag gått på stan och köpte en resväska med mej hem, Wiho :) Den va ganska jobbig o bära på runt i stan när man skulle kolla i andra affärer, inte så smart tänkt skulle tatt den sist ju xD
Ikväll ska jag gå ut å käka med Rasmus. Så kom nyss ur duschen schöönes. Tyvärr släpper inte förkylningen utan de blir bara värre, idag ökade den på med torrhosta som är de värsta. Men men han får väl ha överseende min röda näsa och hosta :P


Kommentarer
Postat av: wiki

håller tummarna^^

2009-02-27 @ 17:56:19
Postat av: selma

lycka till..hehe puss

2009-02-27 @ 19:08:51

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test