Test

120209

Nu är man äntligen hemma :) Och jag är ledig imorgon för vi blev klara idag Wiiee! Så himla skönt.
Efter skolan drog jag direkt till gymmet. Tänkte jobba hårt nu på Beach 09 hahha ^^ Där möte jag oxå min baldejt sedan balen efter gymnasiet. Ganska roligt, först tyckte jag jag kände igen honom men naah tänkte så att nej de gör jag säkert inte så la det åt sidan. Men sen möttes vi och gav varann blickar och då kom jag på de. Man känner verkligen inte igen varandra utan balsmokingen/balklänningen. Han bara: Alexandra va? och jag kom inte på vad han hette xD Måste kolla upp de nu tror de va Andree? :S Iaf så började vi snacka, man kanske möter på han där igen :) Yesyes. Nej nu ska det ätas och bygga upp sedan träningen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

yes yes? jaha ska du ha två nu eler?

2009-02-12 @ 21:00:48
Postat av: ida

Yes Yes? Jaha där ser man. 1 räcker inte utan du måste ha 2 killar:P

2009-02-12 @ 21:02:32
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test