Test

150209

En helt vanlig sööndag idag. Inte alls mkt kreativ. Tv och plugg samtidigt = inte så mkt gjort. Det är såå himla mycket att komma ihg till denna tenta! Hur ska man klara det. Nej man får tänka positivt och plugga nu de sista dagarna innan tentan. Potensiellt sälj min gamla moppe gjorde vi idag oxå, fick dock inte igång den eftersom den nog stått i två år minst utan att användas. Men de ville nog köpa ändå, bara den går igång vid köp läget :) Då blir man av me den, måste bara ta en sista runda på den föörst :) De ä härligt och sitta öppet o köra, kanske blir en lätt motorcykel i framtiden. Har oxå hjälpt mamma att gå igenom hennes garderob en sista gång blev lite mer som skulle slängas. Kanske får ta ett ryck i min med snart, men känns inte som det finns tid för det på ett tag. Men lite har jag plockat och fixat idag, slängt gammla papper och saker. Känns som massor av typiska söndagssysslor. En sak som jag inte har gjort idag som jag alltid brukar är att sätta på datorn. Nej den har vatt av hela dagen fram tills nu och jag har knappt kännt av det, framsteg ;)


Moppetiden är ju över sen länge. Men man har ju lite minnen. Som olyckan me Johanna osv. Har fått mitt såkallade "moppeben" sen dess, där jag fortfarande känner smärta när man trycker på ett visst ställe. Men kommer tjäna en liten slant på de :)


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test