Test

Alexandra Dagen

Ja idag är det min dag och alla andra Alexandror plus Sandror :P Om jag ska va ärlig hade jag själv glömt bort det för ett slag! Mamma såg de först när hon öppnade tidningen och ni skulle sett hennes sorgliga blick. Naaw aa hon hade ju glömt och fick skuldkänslor, ingen present ^^ Men hon ska nog sticka bort till macken och köpa sandwish glassar Mmm favorit! Presenten kommer kanske sen ;P
Alexandra står för "den som hjälper människor", kan nog stämma in på mej litegrann :)



ByTheWay laggar mitt internet skit mycket idag asa slött, tar skit lång tid så därför har jag knappt vatt inne på datorn och jag orkar inte heller när det segar så mycket. Bara Msn som funkar :P Undra vad som hänt me de kan de möjligtvis vara vädret? fast de snöar inte bara kallt :S

Kommentarer
Postat av: Emilie L

Gudars vilekn fin balklänning! :)

2009-02-19 @ 23:45:40
URL: http://emiliel.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test