Test

Fredagskväll

Ikväll har Wille (bror) och Jenny (hans flickvän) vatt här :) Han har gått och blivit seriös och är sugen på att köpa hus, dock var inte Jenny riktigt lika entuastiskt mot det. HAha neej tycker nog de borde vänta, så gammla är de inte ännu. Alltid kul när de kommer hem o hälsar på dock händer det inte så ofta. Det var konstig och bli "ensambarn" här hemma från början, men nu rule:ar jag huset ;)

Tidigare idag när jag var i staden, tittade jag på en massa resväskor hittade väl ingen som föll helt i min smak, men man får väl kompromisssa lite. Var även inne på H&M och köpte en skjorta och testade oxå den jeansjacka jag beställt från hemsidan. Fy nej den fick jag ta bort från beställningen, var inte alls lika fin i verkligheten som den såg ut å vara. Skulle ha köpt den jag hitta på Mq, den va finfin. Men men.

Nu hade jag tänkt mysa ner mej i sängen och kanske titta på tv/datorn <Guten nacht!


Kommentarer

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test