Test

Gårkvällen


De börjades hos Jannsan igår, aldrig får jag med mej några bilder hem, så denne e sen i nyår xD Men ja de va vi tre tjejer och Emma såklart ;) And the guys. Man märkte av överflödet av killar då det blev lite killfeeest och ja böööghööög. Man fick se lite för mkt av killar o deras relationer till varann, mycket böghet :P men man blir väl van, de kommer kanske sätta sina spår ^^ Sen drogs det vidare in mot staden och till Banken. Där va de dans o prat o allt, och mötte upp en person som jag skulle ha träffat för ett tag sen, men jag e alltid lika seg ju ;) Men men de va en trevlig fredags kväll. 
Nu gäller lite städning här på rummet och sen får man se vart det leder idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar du eller. svettas som in i... hehehe. fy fan vad snygg han är!

2009-02-21 @ 16:28:30
Postat av: Anonym

hahah ska du börja klaga på det med.:P att jag e konstig:P hehehe, Jag tycker om det för att jag kan lyssna på musik samtidig och bara ligga i badkaren:) en snabb dusch är det okej med stängt dörr!

2009-02-21 @ 19:07:25

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test