Test

Helvete

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah i go nuts! Haha nej men fy fan det står ett fett U på mej på Statistik 1 kursen. Buuuuuuh pallar inte med omtenta. NU hoppar jag av! Inte blir det bättre att vi är på en högre statistik kurs nu (Statistik 2) hurfan ska man klara 2:an om man inte klarat 1:an, nej jag vet inte. Men usch nu vill man ju bara ge upp allt. Om man inte orka plugga innan, nu saknar man ju ambitionen ännu mer. De känns faktiskt konstigt, tyckte det gick ändå ganska bra på tentan. Var ganska säker på ett G. Men nej.

Om man kände sej osäker på ekonomi utbildningen tidigare så känner man de ännu mer nu. Det är ju såå sjukt tråkigt :/

Kommentarer
Postat av: wiki

time 2 get drunk

2009-02-03 @ 22:05:37
Postat av: ida

Du får INTE HOPPAS AV. Du var inte esam om att får U ju. Hur gick det på genomgången? Hjälpte det nåt?

P.S. glöm inte imorgon ska vi träffas 10:30!

P.S 2. jag har är klar med marknadsundersökningen, jag har 17 killar och 13 tjejer. Jag som trodde jag hade mer tjejer ön killar. Men imorgon får vi tar och koda all svar. Du får inte hoppa av Alexandra.

2009-02-04 @ 18:01:49
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test