Test

Kan inte bestämma mej..

Om jag ska åka till Budapest eller inte?! :) Det är den jävla flygresan som får mej att tveka. Anners hade jag lätt åkt. Eftersom jag aldrig flygit känns de oroväckande. Tänk om man döör?! xD Men samtidigt måste de hända någongång, de vill jag ju. Och ballt hade de vatt att besöka Ungern. Men shit vad nervös jag kommer va när jag kliver på planet, dödsångest hahah. Neej ska man ta chansen? Alla kommer säg ja, men ändå.

Se så fint där är. Även kollat på andra bilder, verkar som de är mycket arkitekt inriktade där. Många fina byggnader.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte åker så dödar jag dej, då är risken att döögre om du väljer att inte flyga till det hungriga landet ( HUNGARY XD hahah fattaru ??!!)

2009-02-12 @ 22:58:21

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test