Test

090207

Satt uppe i natt till två tiden och tittat på två av mina "gilla" serier på mtv.com. Daddys Girls och The City såklart :) Systrarna Simmons i Daddys Girls är ju hel skööna, Crazy är va de är. Och så The City som är najs o titta på, speciellt allas stilar o allt. Eftrsom jag var uppe ganska sent så såg ja till och få mej en härlig sovmorgon idag, och satt mej här och började blogga nästan direkt :) Anners idag blir de antagligen att titta på filmen vi hyrde igår "Brudens bäste man". Och kanske hinna se nyaste avsnittet av Gossip Girl som jag har på andra datorn :P Mycket film och serier, mina största intressen :)

Kommentarer
Postat av: ida

Visst blev det skvaller igår:P ehhee. Det är roligare att se alla serie på tv ALEXANDRA.:) Ha en bra dag och hoppas filmen som vi hyrde är bra:)

2009-02-07 @ 14:37:16
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/
Postat av: wiki

shiet jag satt OXÅ å kolla på MTV.se igår på natten, men kollade dock på south park XD fett roligt asså

2009-02-07 @ 15:51:32

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test