Test

En mindre bra dag

Denna dagen började inte alls bra. Först hade jag ställt alarmet på mobilen till 8.10. Jag vaknar smått o trycker till mobilen eftersom jag trodde jag bar fick ett sms, har mobilen alltid ljudlös. Somnar snabbt om igen, vid lite över nio kommer jag på att jag faktiskt skulle upp idag. Och blir tvungen att stressa som fan hann sminka mej o klä mej men frukosten uteblev. Snacka om hungrig jag var sen vid två tiden, när jag äntligen fick i mej lite mat. 
Vidare in på bussen händer nästa sak, då jag hade åkt på barnbiljett fast jag är över 19. Fy på mej, men jag sa faktiskt bara "till Kristianstad" när jag hoppa på och busschauffören gav mej en barnbiljett. Så jag fick snacka lite me kontrollanten och tillsist så var det ju inte mitt fel :P
Sen kom man till skolan, det va ett tag sen man var där, och skulle börja direkt med statistik uppgiften. Hade egentligen inget lov men jag har inte pluggat ett skit under ledigheten, vilket inte kan va bra då jag igår kom på att vi faktiskt har tenta på Fredag nästa vecka :O Så nu får de pluggas på!! Måste.

Kom hem för en stund sen efter träning som jag verkligen inte var sugen på. Kännt mej ganska seeg o trött idag. Och Friskis & Svettis borde verkligen bygga ut, igen. Helt fullt var det, inga maskiner va lediga på gymmet. Det är ju inte kul att gå dit äns om man får stå och vänta på att maskinerna ska bli lediga hela tiden. Och detta var inte första gången. De borde ju kunna bygga ut eftersom dom skryter om att de har flest tränande people där, måste ju få in mycket pengar. 

Nu ska jag iallafall slappa och titta på tv. Klockan 20 ska jag se Top Model 11, spännande missade premiären :/ 

Kommentarer
Postat av: ida

jag berättar men inte inför alla!

2009-01-07 @ 21:16:21
URL: http://gertacurraj.blogg.se/
Postat av: ida

Jag berättar men inte inför alla.

Och jag säger inte namn högt. Men kanske det är din stil, vem vet:P

2009-01-07 @ 21:17:51
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test