Test

Lite bilder sedan igår/i natt


Bjuder på denna posen ^^



Lappleken lektes. Där man får ett namn som man sedan ska genom ja och nej frågor få fram vem man är. Jag själv fick massor med ledtrådar som: Tecknat, vuxet barnprogram och gult! Kommer bara på Nalle Puh?? men nej det var det inte. Och mer förvirrad blev jag. Men tillslut kom det Simpsons! Bart Simpson var jag! ^^


My ladies o Jag. Enda man sakna var ju Emma. men Kul hade vi ändå och hon oxå på annat håll.

Gruppbild vid tolvslaget!



Det blev en trevlig kväll och natt. Tiden gick alldeless för fort. Sprang förbi oss och så plötsligt var klockan tolv. Det var nytt år 2009 och Januari månad och Torsdag. Det slutade iochförsig ganska kallt o irreterande då bussen var 30-40 min sen och kom inte föräns tjugo i fyra. Men hem kom man! Dödsskönt att krypa ner i sängen.

Tack för igår!

Kommentarer
Postat av: Ida

GOTT NYTT ÅR:)

2009-01-01 @ 16:46:16
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Innan du kommenterar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test